MythTV.nl
16 October 2019, 15:05:36 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Klik hier voor een overzicht van de meest recente fourm postings.
Help mee te uit te groeien tot een noemenswaardige Nederlandse MythTV community en anderen ver te helpen met MythTV!

:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 350 leden bereikt! ( & uitreiking PVR350)  (Read 4026 times)
Michel
Administrator
Sr. Member

« on: 23 August 2007, 14:58:57 »

Op 22 Augustus 2007 heeft dit forum de magische grens bereikt van 350 leden!

Dit aantal leden heeft elkaar al flink kunnen helpen, met name in het algemene gedeelte van dit Forum.
Om het forum nog groter te maken qua hoeveelheid gebruikers lijkt het mij handig om het algemene
gedeelte van dit forum verder uit te splitsen op deel-onderwerpen.

Maar met deze toch niet geheel uitgekristalliseerde setup toch een mooie prestatie lijkt mij  Grin

Op naar de 500 leden dan maar?

Michel.
« Last Edit: 29 August 2007, 17:59:40 by HarryD » Report to moderator   Logged
TheDiver
Newbie
*

« Reply #1 on: 25 August 2007, 12:57:56 »

Mmm..  jammer .... ben de 351e  Cry
Report to moderator   Logged
HarryD
Administrator
Full Member

« Reply #2 on: 29 August 2007, 17:58:12 »

Ja TOPPIE mensen!!!

En de PVR350 die verloot zou worden als we voor eind juli over de 350 heen zouden gaat alsnog naar een MythTV.nl member, en wel member met user# 151 alias "kaasboer" (eerlijk via de een random generator uitgekozen ! Wink )

Kaasboer van harte gefeliciteerd met de PVR350 en de rest van de users gefeliciteerd met ONS behaalde resultaat, de revival van MythTV.nl

Zoals Michel al aangeeft moet eea nu aangepast worden en verder uitgebreid waarvoor ik deels zorg zal dragen en deels MMMadmin, EN mochten er nog andere enthousiastelingen zijn die meedewerking willen verlenen (bv in de vorm van moderatorship) dan kunnen die zich bij mij aanmelden.

Er zijn nog een paar zaken die afgehandeld moeten worden en dan kunnen we ook aan de slag gaan met zaken als community installs ed. (in principe ligt er al een install die zo goed als klaar is en waarover MultiMediaMachines nog in onderhandeling is om deze vrij te maken voor gebruik als community install).

............ Op naar de 500 leden, en daarna 1000 en daarna.... nouja op naar het worden van een noemenswaardige Nederlandse MythTV community (of zijn we dat al Wink ) !

Op 22 Augustus 2007 heeft dit forum de magische grens bereikt van 350 leden!

Dit aantal leden heeft elkaar al flink kunnen helpen, met name in het algemene gedeelte van dit Forum.
Om het forum nog groter te maken qua hoeveelheid gebruikers lijkt het mij handig om het algemene
gedeelte van dit forum verder uit te splitsen op deel-onderwerpen.

Maar met deze toch niet geheel uitgekristalliseerde setup toch een mooie prestatie lijkt mij  Grin

Op naar de 500 leden dan maar?

Michel.
Report to moderator   Logged
Pages: [1]
  Print  

Jump to: