MythTV.nl
4 December 2020, 06:02:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Klik hier voor een overzicht van de meest recente fourm postings.
Help mee te uit te groeien tot een noemenswaardige Nederlandse MythTV community en anderen ver te helpen met MythTV!

:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: tv_imdb foutmeldingen  (Read 2484 times)
ppoetsma
Newbie
*

« on: 13 April 2010, 12:45:12 »

Ik probeer IMDB data toe te voegen aan de gids via tv_imdb maar ik loop tegen foutmeldingen. Ik volg de instructies op http://wiki.mythtv.nl/index.php/Grabbers#IMDB_waardering_toevoegen_aan_de_EPG.

De eerste stap, het downloaden van de data gaat goed. Maar het toegevoegen van IMDB data aan de XMLTV file loopt mis. Veel meldingen lijken warnings te zijn, dit is een voorbeeld:
Code:
star-rating element: Use of uninitialized value $content in pattern match (m//) at /usr/share/perl5/XMLTV.pm line 2110, <$__ANONIO__> line 2731.
star-rating element: not writing empty content for value at /usr/share/perl5/XMLTV.pm line 2111, <$__ANONIO__> line 2731.

Maar het script stopt telkens op dit soort meldingen:

Code:
xmltv.latest: unable to decode year from title key "Die (0000)" (TV)"", report to xmltv-devel@lists.sf.net at /usr/share/perl5/XMLTV/IMDB.pm line 422, <$__ANONIO__> line 5111.

Ik heb er nu een aantal handmatig aangepast maar dat is op de lange duur geen doen.

Wat gaat hier mis?  Ik maak gebruik van de laatste XMLTV versie.  Uiteraard kan ik het probleem aanmelden volgens de instructie in de melding zelf, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Paul
Pages: [1]
  Print  

Jump to: