MythTV.nl
4 December 2020, 06:43:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Klik hier voor een overzicht van de meest recente fourm postings.
Help mee te uit te groeien tot een noemenswaardige Nederlandse MythTV community en anderen ver te helpen met MythTV!

:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: upc en xml grabben tv_grab_nl_C  (Read 3133 times)
Lars
Full Member

« on: 15 May 2009, 12:21:37 »

upc heeft zijn layout van website compleet veranderd .
Hierdoor lukt het niet meer om data op te halen.
De veranderingen zijn dermate, dat de upc-module compleet herzien moet worden.
Ik hoop binnen enkele dagen iets klaar te hebben.

Groeten,
Lars.
Lars
Full Member

« Reply #1 on: 16 May 2009, 21:10:24 »

Ik heb een nieuwe versie gemaakt voor de upc-wijzigingen.
Op dit moment alleen tijden, titel en genre beschikbaar voor upc.(beter dan niets)
De structuur voor detailinfo is zodanig, dat het me nog niet duidelijk is of het nog rechtstreeks te grabben is.
Er is effe geen caching meer voor upc, minimale logo's, geen imdb.(logo's kun je wel zelf definieren in de configfile)

De xmltvid's zijn gewijzigd. Dit betekent :
1. de configfile moet gewijzigd worden
2. de sql-entries moeten gewijzigd worden.

1. Kan door --configure opnieuw uit te voeren en een nieuwe configfile te maken, of de configfile met de hand editen.(conversie was moeilijk in een script te vangen i.v.m. vele variatiemogelijkheden. Te veel kans om de boel te slopen met een conversiescript).
2. Ik heb een conversie-scriptje gemaakt voor het wijzigen van de upc-xmltvid's in MySQL. Het script zit bij de sources en heet sqlconvert_upc.sh(hoop zo veel mogelijk channels er in te hebben)

Voor wie niet --configure opnieuw wil draaien kan in sqlconvert_upc.sh kijken hoe de nieuwe xmltvid's moeten worden.

De oude config-regels worden nu door het programma genegeerd en er wordt een melding over gegeven.

Groeten,
Lars.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: