MythTV.nl
24 May 2022, 02:30:46 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Klik hier voor een overzicht van de meest recente fourm postings.
Help mee te uit te groeien tot een noemenswaardige Nederlandse MythTV community en anderen ver te helpen met MythTV!

:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Beeld flikkering met remote  (Read 4669 times)
matux
Newbie
*

« on: 14 November 2008, 11:54:33 »

Dag forum gebruikers,

Ik gebruik al een lange tijd mythtv en werkt al jaren ok. Ik heb nu mythbuntu met een hauppauge 350 met de bijbehorende remote.
Alles werkt prima totdat ik een nieuwe tv kocht, een samsung lcd t260hd. De vga heb ik rechtstreeks op mijn msi barebone aangesloten wat een prima beeld geeft. Hier komt dan het probleem, als ik door het menu navigeer met de remote gaat het scherm knipperen....doe ik dit met een toetsenbord dan gaat het beeld niet knipperen! Weet iemand wat dit kan zijn? en vooral ook wat de oplossing is?

Alvast bedankt.
tetje
Newbie
*

« Reply #1 on: 15 November 2008, 21:50:24 »

Het lijkt erop dat je Hauppauge remote stort op je TV: wellicht dat een aantal van de Infra Rood signalen ook bepaalde functies op je TV triggeren... Je zou het kunnen testen met je TV gewoon aan en je HTPC uit en dan de knoppen indrukken die je normaal gesproken ook onder MythTV indrukt als je TV aan het knipperen is.
matux
Newbie
*

« Reply #2 on: 18 November 2008, 22:54:53 »

Dag Tetje,

Dat had ik ook al geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Ik heb ook een gewone monitor aangesloten en dat werkt prima geen enkele flikkering van het beeld. Een vreemd iets is het wel....

Matux
Pages: [1]
  Print  

Jump to: